Discussies van Marja Verschoor-Meijers (19)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

2. Support-zoekers

"Daar zit wel wat in hoor, ik denk dat hiermee bedoeld wordt dat je voor sommige ding…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 17 Dec 2013 gereageerd op Bekwaam zijn of worden?

2 17 Dec 2013
Antwoord van Wendy Born

2. Support-zoekers

"Hhmmm, goeie vraag. Uiteraard heb ik door jaren oefenen bepaalde dingen aangeleerd,…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 17 Jun 2013 gereageerd op Hoe ben jij erachter gekomen wat jouw talenten zijn?

9 20 Nov 2013
Antwoord van Wendy Born

2. Support-zoekers

"Mensen komen tot geloof omdat de Heilige Geest hun overtuigt lijkt me. Dat kan op al…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 14 Mei 2013 gereageerd op Hoe komen mensen tot geloof?

6 27 Aug 2013
Antwoord van Theo de Koning

4. Promotor

"Hallo Roel, Als één van de initiatiefnemers achter Jarsons kan ik wel zeggen dat we…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 14 Mei 2013 gereageerd op Hoe levend is Jarsons?

16 27 Aug 2013
Antwoord van Rianne Hartman

2. Support-zoekers

"Hannie, het lijkt me moeilijk hoor als het zoeken zolang duurt en ik denk dat nieman…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 22 Mrt 2013 gereageerd op Jouw reactie op sollicitatie-afwijzingen?

5 4 Apr 2013
Antwoord van Hannie Dop

2. Support-zoekers

"Tsjonge, daar leg jij weer even een moeilijke vraag in het midden zeg! Ik denk dat é…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 6 Mrt 2013 gereageerd op Betaald worden voor je talenten?

14 15 Apr 2014
Antwoord van Jorinde Grandia

2. Support-zoekers

"Wat mij betreft zijn de mogelijkheden om van sociale media gebruik te maken voor ons…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 1 Mrt 2013 gereageerd op Social media en de kerk/gemeente!?

4 22 Jan 2019
Antwoord van René Nieuwburg

3. Ontwikkelaars

"Jaja, ik denk dat dat uiteindelijk mijn talent is, dat ik dus op veel gebieden kan g…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 18 Feb 2013 gereageerd op Uitdaging: beschrijf je talent in één woord!

10 23 Aug 2013
Antwoord van Lydia de Jongh

3. Ontwikkelaars

"Enthousiasmeren"

Marja Verschoor-Meijers heeft 18 Feb 2013 gereageerd op Uitdaging: beschrijf je talent in één woord!

10 23 Aug 2013
Antwoord van Lydia de Jongh

2. Support-zoekers

"Daar zit inderdaad wel wat in Wendy, want vaak zie je dat multi-talenten met 10 ding…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 29 Jan 2013 gereageerd op Je kunt beter 'maar' één talent hebben, dan kun je je daar volledig op focussen!

6 27 Feb 2013
Antwoord van Wendy Born

RSS

EDITS

Beste inhoud deze maand 

1 Groei

Groei

▼ Quick info

Wat zijn EDITS en JARS?

EDITS (je portfolio; wat heb je in huis?)

ErvaringVb.: Flevo organiseren.
DroomVb.: kindertehuis in Roemenië.
IdeeVb.: een lichtgewicht stofzuiger.
TalentVb.: artikelen schrijven. Meer >

Droom publiceren

JARS (help elkaar met vraag&aanbod)

Alles waarmee jij iemand kunt helpen in het realiseren van een droom, idee of het ontwikkelen van talent. Meer >

Hulpaanbod plaatsen

Wat is het doel van Jarsons?

Mensen bij elkaar brengen die bestemd zijn om samen te werken omdat ze elkaar aanvullen of inspireren.

Meer >

Wat is vraag & aanbod?

Christelijke marktplaats voor JARS. Bied je produkt, dienst, hulp en advies aan of vraag er om.

Meer >

Wat is een atelier?

Online porfolio voor je EDITS: Ervaringen, Dromen, Ideeën, Talenten. Schrijf, vraag en verbeter. Inspireer of bemoedig elkaar door het bezoeken van elkaars ateliers.

Meer >

© 2026   Gemaakt door Matthijs Goedegebuure.   Gratis aangeboden door Jarsons B.V.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden