Discussies van Marja Verschoor-Meijers (19)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Daar zit wel wat in hoor, ik denk dat hiermee bedoeld wordt dat je voor sommige ding…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 17 Dec 2013 gereageerd op Bekwaam zijn of worden?

2 17 Dec 2013
Antwoord van Wendy Born

"Hhmmm, goeie vraag. Uiteraard heb ik door jaren oefenen bepaalde dingen aangeleerd,…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 17 Jun 2013 gereageerd op Hoe ben jij erachter gekomen wat jouw talenten zijn?

9 20 Nov 2013
Antwoord van Wendy Born

"Mensen komen tot geloof omdat de Heilige Geest hun overtuigt lijkt me. Dat kan op al…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 14 Mei 2013 gereageerd op Hoe komen mensen tot geloof?

6 27 Aug 2013
Antwoord van Theo de Koning

"Hallo Roel, Als één van de initiatiefnemers achter Jarsons kan ik wel zeggen dat we…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 14 Mei 2013 gereageerd op Hoe levend is Jarsons?

16 27 Aug 2013
Antwoord van Rianne Hartman

"Hannie, het lijkt me moeilijk hoor als het zoeken zolang duurt en ik denk dat nieman…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 22 Mrt 2013 gereageerd op Jouw reactie op sollicitatie-afwijzingen?

5 4 Apr 2013
Antwoord van Hannie Dop

"Tsjonge, daar leg jij weer even een moeilijke vraag in het midden zeg! Ik denk dat é…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 6 Mrt 2013 gereageerd op Betaald worden voor je talenten?

14 15 Apr 2014
Antwoord van Jorinde Grandia

"Wat mij betreft zijn de mogelijkheden om van sociale media gebruik te maken voor ons…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 1 Mrt 2013 gereageerd op Social media en de kerk/gemeente!?

4 22 Jan 2019
Antwoord van René Nieuwburg

"Jaja, ik denk dat dat uiteindelijk mijn talent is, dat ik dus op veel gebieden kan g…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 18 Feb 2013 gereageerd op Uitdaging: beschrijf je talent in één woord!

10 23 Aug 2013
Antwoord van Lydia de Jongh

"Enthousiasmeren"

Marja Verschoor-Meijers heeft 18 Feb 2013 gereageerd op Uitdaging: beschrijf je talent in één woord!

10 23 Aug 2013
Antwoord van Lydia de Jongh

"Daar zit inderdaad wel wat in Wendy, want vaak zie je dat multi-talenten met 10 ding…"

Marja Verschoor-Meijers heeft 29 Jan 2013 gereageerd op Je kunt beter 'maar' één talent hebben, dan kun je je daar volledig op focussen!

6 27 Feb 2013
Antwoord van Wendy Born

RSS

Beste inhoud deze maand 

1 Groei

Groei

▼ Quick info

  Wat zijn EDITS en JARS?

EDITS (je portfolio; wat heb je in huis?)

ErvaringVb.: Flevo organiseren.
DroomVb.: kindertehuis in Roemenië.
IdeeVb.: een lichtgewicht stofzuiger.
TalentVb.: artikelen schrijven. Meer >

Droom publiceren

JARS (help elkaar met vraag&aanbod)

Alles waarmee jij iemand kunt helpen in het realiseren van een droom, idee of het ontwikkelen van talent. Meer >

Hulpaanbod plaatsen

 

  Wat is het doel van Jarsons?

Mensen bij elkaar brengen die bestemd zijn om samen te werken omdat ze elkaar aanvullen of inspireren.

Meer >

 

  Wat is vraag & aanbod?

Christelijke marktplaats voor JARS. Bied je produkt, dienst, hulp en advies aan of vraag er om.

Meer >

 

  Wat is een atelier?

Online porfolio voor je EDITS: Ervaringen, Dromen, Ideeën, Talenten. Schrijf, vraag en verbeter. Inspireer of bemoedig elkaar door het bezoeken van elkaars ateliers.

Meer >

© 2024   Gemaakt door Matthijs Goedegebuure.   Gratis aangeboden door Jarsons B.V.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden